... puno je vode ispod Tomaľinovog mlina proteklo, dok nađoh energije i volje napisati vijest
Bilo je raznih događanja u međuvremenu, no opet se i pored nje naąlo vremena za malo adrenalinskog natjeravanja po MTB terenima diljem cele drľave

Ovdje, u prvom naletu, eto opisa zadnja dva tjedna, izuzevąi ovaj vikend  On je opet bio - poseban!  Tekst moľda nije u "najboljem" izdanju, ali je barem dokumentaristički!

Stoga, tko nađe zanimljivosti u tekstu, i volje i vremena... neka čita!

A tko pročita... nek bude ljubomoran!

- XC Vodice -
U nedjelju, 29. travnja (ove godine!), odrľana je MTB utrka u Vodicama, prva za MTB kup Hrvatske.

Iskoristivąi to kao izlet, uputio sam se u rano jutro, negdje oko 5, na poluizletnički put obalnom cestom ka Dalmaciji... To je bilo lijepo.

©est paklenih krugova po kamenju, krąu, pijesku i trnju, na visokim temperaturama vodičke okolice uljepąalo nam je ľivot bar na taj kratak trenutak :)
Staza se sastojala od uspond od starta, do prvog vrha brda, malo po vrhu, spust, a onda opet uspon na
drugi vrh odakle smo se spuątali prema cilju. Sve po krąu osim kratko prije i poslije cilja. Koliko je nepreglednog i nezgodnog kamenja bilo na usponu, a bome i na spustu, na trenutke sam osjećao snaľnu ľelju da zablejim, poput divokoze ili Merino-ovce, od svog tog silnog skakutanja po grotačama!

Drľao sam vodeće dva kruga, s tim da sam stalno lovio na usponu ono ąto su mi natukli na spustu, i tako je iąlo sve do trećeg kruga kad sam jednostavno - crko! Mislili su da sam pao, no ja sam imao jednostavniju muku - smiąljao sam kako izvoziti preostala 3 kruga, a i to tek nakon ąto zavrąim trenutni... Negdje u 4.-5. krugu su me ulovili grčevi u cijelim nogama pa sam hodao dio uspona da dođem k sebi. Ni sam ne znam kako sam se privolio da odvozim do kraja, tim viąe ąto su mi se u posljednjem krugu počele grčiti ąake od snaľnog drľanja volana...
To je bilo nelijepo. Ili bar na prvi pogled, jer uľivao sam u svemu tome i s te strane, osjećajući
tijelo kako se muči, naviklo na voľnje od sat i pol, a sada gotovo tri sata torture... no moja suosjećajna Samanta, i briľna mati, suosjećajnim su očima gledali moja nastojanja. To je bilo lijepo! ;-)

Nakon trke malo smo razgledali rivu, koja je uistinu zgodno uređena, a onda se lagano uputili kući priobalnom cestom. Bilo mi je slabo koliko sam se izmučio, bolio me ľeludac i bio sam sav "zgoren", ali bilo mi je super!
Moje raspoloľenje snaľno se popravilo kad sam par dana nakon toga saznao da sam bio 10., nagradu za
ąto mi je donio Lučano Rigo s velikim osmjehom. No 40 kuna nije bilo dosta skoro ni za dvije kave sa ąlagom! ;-)

- Istra Terra Magica preparations -
Digao sam se lagano izlomljen u ponedjeljak, dan nakon Vodica, i otiąao na Vinistru, da potopim
moľdane centre i otupim ih :)
Istog dana smo se u kasnim popodnevnim satima par od nas - Suska, Frrrrr i ja, nadobudni, odlučili na
voľnju po stazi od ITM da vidimo punktove. Slatka voľnjica odmora potrajala je gotovo 4 sata, sa zavrąetkom u prvim skutima noći. Kako nam ne bi bilo pretoplo, uz put je pala kiąica. Zanimljivo da je to bila prva kiąica u zadnjih 6 mjeseci, upravo tada. Napravila je ljepilo od gornjeg sloja zemlje koji nam se uvlačio u kotače i stvarao chaos & disorder! Detaljniji opis jednom drugom prilikom... :)

- Rabac uphill -
Utorak. To je samo dan nakon jučer, i samo dva dana nakon Vodica. A teksta puno... :-)
Oąo ja autom tamo, a ona dva medvjeda - Frrrr i Roni (od Suske), odlučili otići s cestovnjacima.

Divljaci! Za svaki slučaj, Suska im je uzela MTB-ice, čisto ako se odluče voziti uphill :)
Naravno, nakon malo njurganja odlučili su startati! :)
Na startu je sve bilo divlje, vozači uznemireni, tu i tamo se netko ąalio... ali adrenalin je ionako
kapao po svuda :)
Od samog starta dvojica vozača su potegla, a ja odlučih samo stajati odostraga i čekati pravi
trenutak za - napad ili otpad! :) Bome, nije bilo lako! Stazu sam poznavao samo iz sjećanja i to iz suprotnog smjera, no rukovodio sam se po izjavama Faragune kako uspon traje 19-20 minuta.
Negdje nakon trećine je polako otpao jedan od dvojice i počeo polako zaostajati. Negdje na 12-oj
minuti voľnje doąli smo do oątrog strmog zavoja ulijevo, gdje je biciklista u vodstvu blago zastao.

Elegantno sam produľio istim tempom, a u skorom istom zavoju udesno pojačao tempo i počeo naglo povećavati prednost. Snagu mi je davao predivan pogled na desno - na Cres, more, naąu otadľbinu, istarsko priobalje, povijest naąeg naroda sveprisutna uokolo, i naravno - sve tiąe dahtanje konkurencije straga :)
18 minuta, sav zajapuren čekam da vidim cilj... i eto Eugena s dľipom, a odmah iza toga i cilja!
Pobjeda upisana! :)

Kasnije smo produľili laganom voľnjicom okolicom Labina, a zatim na obali i guranje za hranu u redu, ručak, piva, nagrade...

- ITM part II -
I taman kad su svi pomislili kako je sve gotovo, mala četa junaka se ponovo uputila na stazu od ITM
na poreątinu, joą istog popodneva nakon Rapca. Lagana voľnja od kasnog popodneva do sumraka izmasirala je noge, podigla raspoloľenje i uspjela, ako ne prije a onda nakon 3h voľnje, utiąati Suskino zanovijetanje i vratilo joj lijepo raspoloľenje koje je imala i nakon voľnje u ponedjeljak.

Točka na i bila je klopa već prilično umorne četvorke u restoranu kod Robija, u Kaąteliru. Malo smo
se poigravali lignjama na tanjuru, a onda umorni poąli kući.
Umorni, ali zadovoljni, sretni i ispunjeni! Bila su ovo vrlo lijepa tri dana, ispunjena, raznolika,
intenzivna. A na kraju ľelja za joą! Ipak - neki drugi dan... :)